poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Wypatrzyłam

kilka ciekawych nowych produktów w HopmArcie. Zgodnie z zasadami candy, miały to być dzisiejsze nowości. Nie mam pewności, czy dobrze je wyśledziłam, ale oto nowe papiery:

Dragonflies - oryginalny i bardzo ciekawy papier z kolekcji Butterfly garden 30x30cm firmy Pink Paislee


Flower Blooms - romantyczny i kwitnący papier z kolekcji Butterfly garden 30x30cm również firmy Pink Paislee. Cudny, prawda?


Kuszą w tym HopmArcie niesamowicie. Zauroczyły mnie niesamowicie również nowe drewniane stemple Inkadinkado:

Special Bouquet z motywem bukietu róż o wymiarach 9cm x 13cm

 



Roses - z motywem róży o wymiarach 7cm x 7cm



Birds Feeder o wymiarach 7cm x 10cm



 A jak już tak sobie oglądałam i kusiłam się, to moje oczy znowu dojrzały dawno wypatrzony i wymarzony piękny dziurkacz brzegowy Marthy Stewart - Scroll Heart Deep. Wygląda fantastycznie i marzy mi się odkąd go tylko dojrzałam!


Podobno czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal, połasiłam się na to candy i teraz walczę z pokusą. Ale wyczytałam, że obniżyli koszty przesyłki, to może się poddam... A za tydzień zobaczycie inne cudeńka i te jeszcze gorące, i te od dawna w sferze moich marzeń...

3 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Super papierki i stempelki i dzurkacz...ekstra!!!Z całego serducha dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)Bardzo mi miło:)Wiosenne promyczki i buziaki posyłam!

Anonimowy pisze...

Dziurkacz i 2 papier - RE_WE_LA_CJA!!
Teraz i mi będzie chodził po głowie... :P

Draft pisze...

Super dziękuję za udział w zabawie :)
trzymam Kciuki i zapraszam do sklepu i na blog :)
cieplutkiej wiosny Ci zyczę!!
iwona