sobota, 27 kwietnia 2013

Mapy i sznurek

czyli jeden scrap na dwa wyzwania. Jak przeczytałam o wyzwaniu z mapą na przyklej to! to koniecznie chciałam zrobić jakiegoś scrapa, ale mijały dni, a ja miałam tylko chęci, ale żadnych pomysłów. Dopiero wyzwanie ze sznurkiem na scrapki-wyzwaniowo uruchomiło moją leniwą wenę. Przecież mapa nie musi być lądowa!

 
Przy okazji sznurka przypomniałam sobie, że mam pewien świetny arkusz papieru, który bardzo mi się podoba, ale jakoś ciągle do niczego nie pasuje. I że mam idealnie dopasowane do niego zdjęcie. 
 
 
Naszyłam siatkę kartograficzną,
 

 
 
dodałam trochę czaszek,
 
 
kawałki starych map i sznurka
 
 
i tak powstała piracka mapa. Bo mojej córci w głowie nie jakieś tam księżniczki, tylko piraci albo rycerze...
 
Scrap wędruje więc na dwa wyzwania:
wyzwanie z mapą na przyklej to!
wyzwanie ze sznurkiem na scrapki-wyzwaniowo
 

1 komentarz:

Chasia pisze...

Ale fajna praca! A ta naszywana siatka to po prostu - genialna!