środa, 23 maja 2012

Nadrabiam

zaległości i próbuję pomniejszyć stertę zdjęć czekającą na swoje albumy. Czas ucieka, brzuchol rośnie, a niedługo czym innym (a raczej kim innym) będę miała zajęte ręce, a zdjęć będzie tylko przybywać. :-) Tym razem przyszedł czas na Śpiącą królewnę i jej bajkowy zamek, który zgłaszam na dwa wyzwania:
1) Barwy tęczy - błękit w Scrappasji. Pierwotnie planowałam zbindować całość, co uniemożliwiły mi niestety otwierane elementy, ale na szczęście znalazłam ratunek w scrappasjowych kółeczkach do bindowania.
2) Wyzwanie #4 Inspirującego craftfunu - Chorągiewka, bo cóż innego mogło ozdobić zamek, jak nie chorągiewkowe girlandy?!





















Przyznaję, że zaprojektowanie i rozrysowanie bazy, aby wszystko współgrało, zajęło mi z pół dnia, ale zostawiłam sobie szablon.
Pomiędzy strony albumu wplotłam zaś cudną kołysankę:
„Uczucia”
muzyka W. Gogolewski
słowa A. Ozga
śpiewa M. Bajor
 Nie pójdę stąd nim zaśniesz
Nim wypłyniesz na snu oceany jasne
Dopóki prąd, ciepły prąd tego snu
Nie uniesie cię stąd
Ja wciąż będę tu, zostanę tu
Będę trzymać twą dłoń
Żeby żaden strach niedorzeczny
Burz nie zbudził w twoich snach
Nie bój się burz, w dal żegluj hen
To przecież sen
Siedmiu mórz bezpiecznych
Nie pójdę stąd nim zaśniesz
Zanim noc strzępów dnia nie przemieni w baśnie
Nim ciepły prąd zmyli myśli twych bieg
I popłyną na ląd
Hen zza siedmiu rzek, i gór, i mórz
Ja wiem już
Nie pójdę stąd
Gdy przemierzysz snu oceany wietrzne
Dalej będę tu
Nie bój się burz, w dal żegluj hen
To przecież sen
Siedmiu mórz bezpiecznych
Nie pójdę stąd nim zaśniesz
Nim wypłyniesz na snu oceany jasne

12 komentarzy:

Tores- pisze...

Jeej, nie znałam tej kołysanki, a tekst taki rozczulający! Pięknie sobie poradziłaś z tą zamkową bazą!

Wanda pisze...

przepiękny albumik zamkowy:) pozdrawiam

sikorka pisze...

REWELACJA!!! Przepiękna pamiątka. A kiedy zamierzacie się wypakować na drugą str brzusia ? ;-) Powodzenia :D

kartkomania.com pisze...

Świetny albumik :)

Sylwia pisze...

Świetny pomysł z tym albumikiem! Cudnie zrobiony!

Anonimowy pisze...

Rewelacyjne! A pozycje maleństwa niepowtarzalne! Wręcz genialne! Pozdrawiam

Unknown pisze...

Piękna praca i piosenkę uwielbiam. W ogóle bardzo lubie Bajora!!!!

Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;o)

Asia Hadzik pisze...

Genialna praca!

Marta - Martenka pisze...

Cudny album! Piękny zamek i urocza księżniczka :)

A pisze...

ale pięknie to zrobiłaś... :) no i ... wszystkiego dobrego!!

Atrixana pisze...

Rewelacyjny albumik. Szalenie mi się podoba. Kołysanka także (świetnie dobrana).
Aż mi szkoda, że tak nie potrafię. Cudo.

ania pisze...

Ależ niesamowity albumik!!